Damdam






Kommentarer
Postat av: emmiehanna

Hur får du skuggan att sitta, och hur får du färgerna så klara? Har försökt mig på en liknande sminkning en gång men blev inte i närheten lika snyggt...

2012-01-18 @ 12:52:00
Postat av: alekzandra

Wow! Snygg färgkombo. Gillar smyckena också :)

2012-01-18 @ 14:02:24
URL: http://rouletterusse.blogg.se/
Postat av: Alice Crown

alekz: tack! jag har faktiskt bara länkat ihop massa kedjor och virat runt halsen. sen har jag satt en säkerhetsnål genom dom så jag inte ska strypas haha.

emmiehanna: jag har ett tunt lager high tech lighter från make up store som bas. den framhäver färgerna jättebra, och skuggorna sitter hela dagen! det är viktigt att ha ett tunt lager och mycket ögonskugga så det blir helt torrt, annars "smälter" ögonskuggan bort

2012-01-18 @ 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0